dinsdag 12 april 2011

Beetje stress

Het begint op te schieten, nog 1 1/2 week en we gaan.
Nu heb ik het idee opgevat om tijdens onze afwezigheid het parket te laten schuren en opnieuw in de olie te laten zetten.
Het is fijn als dat tijdens onze afwezigheid gebeurd, want je kan 2 a 3 dagen de woonkamer niet in. Maar het geeft ook stress, want de kamer moet leeg.
De bank laat ik volgende week ophalen, die gaat echt naar de stort! En ik hoop dat onze nieuwe bank tijdens de vakantie bezorgd kan worden.
Verder gaan een hoop spullen naar boven, en grote dingen zoals eetkamertafel etc. moet in de tuin.
De poezen gaan een paar dagen naar zolder, en opa komt ze voeren.
Dus ik hoop dat als we terug komen alles er weer pico bello uit ziet.

PS Het gaat weer wat beter met onze kat Timon, hij eet weer kleine beetjes zelf.
Donderdag nog voor controle met hem naar de dierenarts (voor de laatste keer hoop ik)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten