dinsdag 26 april 2011

Shoppen!!!

Eindelijk wat beter geslapen, maar nog wel heel vroeg wakker.
Al vroeg op weg naar Ross en TJ Maxx. Dit vinden we altijd hele leuke winkels.
Ze verkopen hier restpartijen van merkkleding, tegen hele aantrekkelijke prijzen. Zo kocht Luuk een polo van DKNY voor $12,99.
Je moet wel van snuffelen houden want er hangt van alles door elkaar.
Daarna naar de Premium outlet op International drive.
Ook hier weer het nodige gekocht.
Het is zo'n grote outlet, dat we weer de helft niet gezien hebben.
Maar na 5 uur winkelen had ik het wel een beetje gehad hoor.




Via Groupon heb ik tickets gekocht voor een Boggy Creek airboatride.
Dus ik bellen om te reserveren. Schijnt er in de kleine lettertjes te staan dat je de tickets niet kunt gebruiken tussen 17 april en 1 mei GRRRR!!! Had ik niet gezien natuurlijk.
Vanmiddag nog naar het zwembad geweest.
Rond 16.00 uur begon het te rommelen en kwam er een donkere lucht aan. Pas tegen 17.00 uur kwam er een flinke stortbui.
Vanavond bij Outback gegeten. Ik had de Outback special met lobster mushroom topping hmmm.
Luuk heeft een grilled cheese sandwich genomen, maar vroeg zich af of Robert-Jan echt een tosti met ham-kaas bedoelde.
Ik heb ook een strawberry sangria genomen. errug lekker.
Volgens Wim zie ik er op de foto uit alsof ik er al drie op heb.

10 opmerkingen:

  1. O shoppen, dat willen wij ook nog doen. TJ Maxx was ons ook al aangeraden, maar we hebben geen idee waar deze ligt. Zo te zien hebben jullie goed kunnen slagen!!! Lijkt mij een heerlijk dagje te zijn geweest!! Jammer dat je die tocht nog niet kon regelen. Maar jullie zijn er toch nog na 1 mei?

    Groetjes uit Davenport van Wilfred, Monique en Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop shoppingtassen... 'k ga er vanuit dat dit alleen maar erger wordt met de dag :)
    Mooie start, geniet ervan ginds.
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de tasjes te zien was er goed gescoord vandaag. Mooi werk. De koffers moeten natuurlijk wel tjokvol mee terug. ;-)
    En lekker eten bij the Outback. Top dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dagje, hoor. En goed geslaagd, zo te zien.
    geniet maar hherlijk verder.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 uur shoppen ik zou dood zijn :-)
    Wel jammer van die Airboat trip...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, na 5uur shoppen genoeg ervan ... ? Zal de mannen ook niet meegevallen zijn, vermoed ik zomaar ;-) ! En oeps, zou best wel eens alleen kaas geweest kunnen zijn, als ik het zo lees .... SORRY ! Wel gaaf t-shirt van Luuk overigens !

    Enne, het lijkt inderdaad of het niet je eerste sangria is, gelukkig wel met aardbeien ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk, lekker shoppen! Na 5 uur al genoeg?? Je hebt nog wat training nodig begrijp ik!

    Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lekkere dag zo, eerst shoppen en daarna naar eten bij Outback.
    Dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Shoppen, leuk! Zeker met de huidige koers.
    Het t-shirt van Luuk viel mij ook al op.
    Op naar de volgende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's what we called "Shop 'til you drop" !!!

    En ook jullie zijn vandaag bij de Outback geweest, op dit moment echt DE hotspot om andere forumleden te ontmoeten volgens mij ;-)

    Wat betreft de Sangria, ik geloof niet dat je er 3 op hebt maar zo te zien is het best sterk spul :-)

    Groetjes & tot morgen,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen