vrijdag 29 april 2011

Florida Mall

Het werd weer eens tijd om te shoppen! Dus op naar de Florida Mall.
Wim had vorig jaar een mooi kostuum daar gekocht bij een winkel van een Italiaan.
Winkel was niet meer te vinden. Jammer want hij was van plan daar weer wat te kopen.
Ik had een paar dingen op de site van Victoria"s Secret gezien, maar dit hadden ze helaas niet in de winkel.
Wel nog wat shirts gekocht bij Abercrombie en Billabong.
Bij Macy's m'n voorraad Clinique spullen weer uitgebreid.
Maar al met al een magere oogst.
Ook de Ipad2 bekeken in de Applestore. Wim wilde 'm gelijk kopen.
Heeft zich uitgebreid laten informeren, en als je 'm dan wilt kopen is hij niet op voorraad!
S'ochtends krijgen ze voorraad, en dan zou je al vroeg in de rij moeten gaan staan.
Op de foodcourt een broodje van de Subway gegeten, en Wim een hapje van de Chinese toko.


Rond vieren gingen Wim en Luuk zwemmen en dacht ik even rustig mijn blog te kunnen bijwerken.
Waren ze al heel snel terug! Iedereen moest het zwembad uit want er zou een thunderstorm aankomen. Zie nog niets, maar we wachten met spanning af.
Nou, die thunderstorm is niet geweest hoor! Alleen een piepklein regenbuitje gezien.
Vanavond op verzoek van Luuk nogmaals naar de Denny's voor de tosti.
Ik had vis met seasoned fries, die vind ik altijd zo lekker.
Daarna voor de 2e keer vandaag naar de Walgreens.
Vanmiddag werd me door de apotheker aangeraden om Benadryl creme te kopen voor m'n insectenbulten. Dit helpt voor geen meter. Dus weer terug, en nu zei hij me Benadryl capsules te nemen. Hoop dat het nu helpt want wordt gek van de jeuk, vooral de bult op m'n voet heb ik erg last van, is ook dik geworden. Werd er zelfs vannacht steeds wakker van.
Terug in het apartement nog een potje Rummicub gespeeld.

4 opmerkingen:

  1. Dus toch geen iPad...jammer! Ik ben er zo verslaafd aan! Hopelijk gaat het snel beter door de Benadryl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ticketje nemen en dan aansluiten in de rij, doen er heel veel om toch maar zo'n IPad te hebben... tja, je moet er wat voor over hebben :)
    Jammer van die bulten, maar men heeft mij eens gezegd : dat betekent dat je zoet bloed hebt. Of dit nu - of + is ? Hmmm....
    Talkpoeder helpt trouwens tegen jeuk.
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend die bulten. Hopelijk gaat het snel over!! Een lekker dagje shppen is nooit verkeerd. Wel grappig om te lezen dat jullie buit magertjes is. Hier gaat het niet anders met shoppen. Dat hadden we niet verwacht eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie winkels in de florida mall heh kan niet wachten tot daar weer lopen.......nou maar hopen die capsules snel werken en dat je van die jeuk of komt. groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen