vrijdag 25 maart 2011

Perikelen

Waar is de autohuur voucher? Die blijken we dus niet gehad te hebben.
Gisteren een mail gestuurd aan Usa fun Vacations.
Cor antwoorde dat hij me vandaag zou bellen.
Lees ik vanochtend in het blog van Richard en Anja dat ze uit eten geweest zijn met Cor en Karin van Usa Fun!
Vandaag belt Cor en verteld dat hij de voucher nogmaals zal sturen, alleen moet ik wachten tot na 7

April om dat hij in Orlando is.
Dus ik zeg: ja dat weet ik, jullie zijn gisteren uit eten geweest met Richard en Anja!
De tamtam doet zijn werk.
Andere perikelen betreffen 1 van onze katten.
Timon de heilige birmaan is al ongeveer 1 maand ziek. Hij is geopereerd aan zijn maag, en tijdens de operatie zag de dierenarts dat hij een ontstoken alvleesklier heeft. Dit kan levensbedreigend zijn.
Hij heeft hier veel pijn van en is erg misselijk. Hierdoor wilde hij niet meer eten. Na ongeveer 1 week bij de dierenarts gezeten te hebben waar hij gedwangvoederd moest worden, is hij weer thuis.
Thuis heb ik hem ook nog moeten dwangvoederen wat echt geen leuke klus is.
Nu eet hij gelukkig weer zelf maar hij moet nog steeds 2x per dag medicijnen slikken. Het afbouwen is nog niet gelukt.
Ik hoop echt dat het snel over is want 22 April vertrekken we.
Is het dan niet over(wat zomaar zou kunnen) dan moet hij naar de dierenarts tijdens onze vakantie.

5 opmerkingen:

  1. Wat een toestanden met de kat, hopelijk knapt hij snel op, sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een nare situatie met jullie poes, ddaardoor is het extra lastig hem achter te laten. Sterkte gewenst.
    groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je van je huisdier houdt, is elk probleem een steek in je (moeder)hart. Hopelijk knapt het beestje snel op, zodat jullie met minder zorgen kunnen vertrekken.
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannie leuke blog heb je! wij gaan jullie volgen ..je vroeg of wij via die duitse site de auto hebben geboekt dat klopt.Hebben jullie dat ook wel eens gedaan ?op de reservering staat dat het van Alamo is en ziet er goed uit ik had het uit de blog van teleton.

    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog, onze complimenten!! We gaan jullie dan ook volgen.

    Wat leuk dat jullie ook op 22 juli naar orlando vertrekken. Wij vertrekken dan ook naar orlando.
    We vliegen met united vanaf amsterdam.

    We gaan dan ook vanuit Orlando jullie blog volgen.

    Hopelijk gaat het met jullie kat al wat beter (wij hebben zelf ook een kat, die dan uit logeren gaat). Niets is zo rot als een ziek huisdier.

    BeantwoordenVerwijderen