vrijdag 11 maart 2011

Nog een keer naar Florida!

Tja,waar heen in de zomervakantie, dat is altijd lastig.
We konden binnen Europa niets leuks bedenken. In de loop der jaren zijn we natuurlijk al op veel plaatsen in Europa geweest, maar eigenlijk vinden we niets zo leuk als Amerika.
Dus toch maar vliegtarieven bekijken, en toen vond ik tickets met een topprijs (500 euro)dus dat was snel beslist.
We vliegen op 16 augustus met British Airways naar Miami en op 31 augustus terug.
Het plan is om 2 nachten in Miami te blijven, daarna waarschijnlijk naar de westkust Fort Meyers o.i.d.
Plannen zijn nog in ontwikkeling.
We zijn al heel vaak in Florida geweest met name rondom Orlando, maar nog nooit aan de westkust en nog nooit in de zomer.
Het viel me al wel op dat de accomodaties in deze tijd onder het laagseizoen tarief vallen.
Dat is natuurlijk altijd prettig!
In het verslag van medeforummer Teleton las ik dat hij zijn auto gehuurd heeft bij vacationatsea.de
Ik heb hier ook naar gekeken en het is inderdaad voordelig. Dus voor de zomervakantie gaan we daar denk ik huren. Gunstige bijkomstigheid is dat je daar rechtstreeks bij Alamo.de boekt. Dan kan ik miles sparen van United en verlopen mijn miles niet.

3 opmerkingen:

  1. Leuk, zelfs je zomervakantie staat hier al op; ook relaxen ;-) !!

    En je zult begrijpen waarom deze periode als 'laagseizoen' bestempeld wordt; het is WARM ;-) ! Maar dat wist je ook al volgens mij. Niet alleen de luxe Resorts zijn goedkoop, ook golfen is in de zomervakantie een koopje !

    Ik sta in ieder geval aangemeld; ik ga je volgen natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,

    Leuk om te lezen dat jullie ook weer in de zomer gaan. Wij zitten er ook in die periode. Wij gaan van 10 aug tot 3 sep en vliegen via Atlanta naar Orlando met Delta/KLM

    gr. Ruud (ook uit Amstelveen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ruud,
    Leuk dat jullie ook in augustus gaan.
    Komen jullie ook nog langs de westkust?

    BeantwoordenVerwijderen