zondag 1 mei 2011

Universal Studios

Je zult het niet geloven, maar wij waren om 08.10 uur al binnen bij Islands of Adventure!
Gelijk doorgestoomd naar Harry Potter natuurlijk.
Met 10 minuten wachttijd zaten we in de attractie de forbidden journey.
In de wachtrij was al veel te zien, zoals pratende schilderijen en projecties van Harry Potter en zijn vrienden. Erg leuk gedaan.
De attractie op zich was leuk, maar nou niet zo heel bijzonder.
Het deed mij sterk denken aan de oude Back To The Future attractie (nu Simpsons ride)
Het hele Harry Potter gedeelte was wel mooi van opzet, met grappige winkeltjes, en natuurlijk Butter beer.
Was wel vreemd dat er in dit gedeelte geen normale cola te verkrijgen is.
Op de foto's hieronder kun je zien hoe druk het al was, deze zijn rond 09.00 uur gemaakt.


We zijn nog in de andere achtbanen in het HP gedeelte geweest.
En het hele park doorgelopen.
Toen gelijk door naar Universal studios.
Daar was het gelukkig een stuk rustiger.
Wim en ik zijn via de single riders lane in de Hollywood Rip Ride Rockit geweest. Dit vond ik toch wel een vrij heftige achtbaan. Je gaat eerst loodrecht omhoog om daarna weer bijna steil naar beneden te vallen en vervolgens ga je de looping in.
Je kan tijdens de rit een muziekje kiezen. Ik koos I will survive van Gloria Gaynor.
Dit vond ik heel toepasselijk toen ik zo loodrecht omhoog getakeld werd.


De Mummy blijf ik zo geweldig vinden. Voor degenen die deze attractie niet kennen, het is een high speed rollercoaster in het donker, met als thema de film " The Mummy"
We zijn er 2x achter elkaar met z'n drieeen in geweest. Er was geen wachttijd, heerlijk.
Toen nog de Simpson ride en Man in Black gedaan.
We zitten nu voor het derde jaar in een condo, en nu voor het eerst wilde ik dat we een villa gehuurd hadden.
Vooral ook vanwege de invasie van lovebugs bij het zwembad. Kan me niet herinneren dat we daar andere jaren zo veel last van hadden.
Zie de foto van de stoel hieronder.

Gegeten bij de Sizzler, en daarna de hele 192 zowat afgereden tot marker 15.
Daar nog naar een Ross geweest, en een dierenwinkel waar Luuk graag wilde kijken.
Nu lekker op de bank wat TV kijken, en wat drinken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een daredevil ben je zeg om in al die rollercoasters te gaan. Die lovebugs zijn wel erg vervelend en zo veel, ze doen verder niets (nou ja niets) maar ik vind het ook een crime.
    Geniet verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij nemen in de winter altijd een condo, maar in de zomermaanden gaan we altijd voor een villa, wel zo lekekr met een eigen pool. Dat wil overigens niet zeggen dat je dan geen last van de love-bugs hebt, wij kwamen ze zelfs binnen in onze villa tegen. Ook in de villa die wij toen hebben bezichtigd waren ze aanwezig, ondanks het feit dat de villa de dag ervoor helemaal gecleand was door de managementcompany.

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is binnen 10 minuten in The Forbidden Journey een record.
    Vorig jaar zomer was de wachttijd uren, dat hebben wij toen dan ook niet gedaan. Uiteindelijk is het een keer in de ochtend goed gekomen.
    Veel plezier nog verder.

    BeantwoordenVerwijderen