maandag 2 mei 2011

Prime Outlet Vineland Ave

Vanochtend om 10.00 uur waren we present bij de prime Outlet.
Voor Luuk vonden we een mooie korte broek en een vest bij de Nike store.
De broek kwam uit een rek waar op stond dat je nog 30% extra korting kreeg.
Maar bij de kassa kregen we geen 30% korting, maar dat merkte ik gelukkig gelijk.
Toen moest het eerst weer nagevraagd worden of dat wel zo was, toen ze daar bevestiging van had liep de kassa vast.
Het duurt wel even maar dan heb je ook wat!
Bij Tommy Hilfiger hetzelfde. We kochten een riem, en weer berekenden ze een verkeerd bedrag.
Ook deze keer in ons nadeel. Toeval?
Wim wilde zo'n massage stoel uitproberen waar je een dollar in moet doen.
Hij vond het geen onverdeeld genoegen. Zijn gezicht spreekt boekdelen, zoals je op de foto kunt zien.
Bij de foodcourt hebben Luuk en ik een footlong with tuna gedeeld(was maar $5)
En Wim ging weer voor de plaatselijke chinees.
Ik kan niet echt slagen met aankopen deze vakantie.
Vandaag heb ik helemaal niets gekocht. Niet te geloven!
Bij de Fudgery een ijsje gehaald.
Ze waren bezig fudge te maken in een hele grote pan.
Was wel grappig om te zien.

Vanavond voor het eerst bij Chili's gegeten, en ik moet zeggen het viel zeker niet tegen.
Ik had gefrituurde garnalen, Wim fajitas, en Luuk tosti met een heleboel ham. Zie foto.
Hij vond het veel te veel, en heeft de helft van de ham er uit gehaald.



Na het eten naar een winkelcentrum in Clermont geweest.
Daar waren o.a een JC Penny, Ross, TJ Maxx, dollar tree, game stop en verschillende restaurants.
Luuk heeft weer wat shirts gekocht. Hij komt straks als enige met een hele nieuwe garderobe thuis!
Trouwens nog bij een hele verkeerde pomp(Citgo) getankt. De benzine was daar $4.40! terwijl het bij alle andere tankstations rond de $ 3.80 is.
Nu lekker op de bank en Law & Order kijken.

6 opmerkingen:

  1. Dat is allemaal niet goed voor mijn ogen *lol* Leuke foto's gemaakt. Om aankopen te doen, nog even tijd genoeg niet ? :)
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die massage ziet er pijnlijk uit!! Niet voor herhaling vatbaar dus, maar het levert wel een grappige foto op.
    Veel plezier, groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, erg relaxed wordt je dus niet van zo'n stoel :-{
    Het zal vast wel goed komen met dat shoppen voor jou, zo ging het vorig jaar bij mijn precies hetzelfde, je hebt maar 1 Mall nodig om de schade in te halen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die stoelmassages altijd heerlijk, het kan mij niet stevig genoeg zijn ;-)

    Wel zonde dat je bij de verkeerde pomp hebt getankt, maar ja het is evengoed voor ons niet duur moet je maar denken ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die fudgerie is leuk om te zien heh?
    Wij vinden de fajita's bij Chili's het einde.
    Leuk verslag weer, geniet lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. balen dat je nog niets hebt kunnen kopen. Komt mij bekend voor. Maar een leuke tas of schoenen moet toch wel lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen