zaterdag 7 mei 2011

Boggy Creek Airboatride

Op onze laatste ochtend toch nog de Groupon gebruikt voor de Boggy Creek Airboatride.
Ik moet zeggen dat het heel leuk was.
We zaten maar met z'n vijven op de boot, naast ons waren er nog twee Nederlanders.
We hebben een uur gevaren, soms echt heel hard.
De boot maakt veel herrie, daarom moet je een geluiddempende koptelefoon op.
Als er wat te zien valt dan stopt de boot, en wordt er aangewezen waar en wat er te zien valt.
Soms moet je echt goed kijken om een alligator te spotten tussen al dat groen.




We hebben heel veel babyalligators gezien en een paar grotere.
De grotere zijn vaak moeilijk te zien en liggen een beetje verstopt.
Het schijnt dat we een goeie dag hebben om dit te doen, niet te warm en een beetje bewolkt.
Als het heet is blijven ze onder water.
Ook nog een slang gespot.





Het uur was zo om. Ik zou niemand adviseren om de tour van een half uur te doen, dat is echt te kort.
Toen we uitstapten stond er op de kant een medewerker van Boggy Creek met een kleine Alligator.
Hij vertelde het een en ander, en we mochten de Alligator vasthouden.
Luuk vond dat hij als rubber voelde.
Hierna werd de Alligator ergens weggemoffeld. Toen ik ging kijken waar ze dat beestje laten zag ik dat hij in een soort koeltas was gestopt!




Op de terugweg een laatste keer een broodje bij Subway gehaald.
Nog even douchen en de koffers in pakken en dan gaan we naar het vliegveld.

2 opmerkingen:

  1. Amaai, veel durf en moed ! Mooie beelden !
    Groetjes,
    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de Mall at Milennia erg mooi, vooral die luxe winkels (alleen om te kijken dan), bv Ralph Lauren winkel. Ook al die winkels er omheen, wat een gigantisch shopping gebied is dat weer.

    En leuk dat Boggy Creek goed bevallen is, ik las er toch vaak wat negatievere verhalen over, ook weer op weblogs afgelopen week. Gelukkig dus voor jullie niet ! En die kleine crocodil heb ik ook al paar keer in de Premium Outlets (voorheen Prima) gezien, zo zielig ...

    Nou, het zit er dus weer op, en inmiddels zijn jullie al thuis. En ik ben weer helemaal bijgelezen !

    BeantwoordenVerwijderen